Часті запитання від пасажирів та відповіді на них

Ви перевізник чи туристична агенція?
Перевізник. Офіційно зареєстрований, ліцензований, діючий в правовому полі та від свого імені, без будь-яких посередників, без залучення чужих онлайн-платформ, напряму відповідальний перед Вами за якість наданих Вам послуг.
Які саме послуги ви пропонуєте?
Дистанційно купити квиток та миттєво отримати його на власну електронну адресу – тенденція сучасного життя.
До Ваших послуг розроблена та впроваджена нами сучасна ОНЛАЙН-платформа продажу автобусних квитків на проїзд нашими автобусами до морських курортів Затока, Залізний Порт, Коблево, Кирилівка, гірськолижного курорту Буковель, туристичних міст Львів та Ужгород, з м. Київ та в зворотному напрямку.
Ми створили зручну систему пошуку, щоб відвідувачам сайту було нескладно знайти відповідний рейс. У ній відображаються маршрути, розклад виїздів, ціни на квитки, графіки руху, тривалість поїздок, інформація про перевізника та автобусний парк.
За допомогою нашої ОНЛАЙН-платформи продажу автобусних квитків Ви можете, не виходячи з дому чи офісу, зі смартфона, планшета чи компютера, придбати квитки на потрібні Вам дати виїздів наших автобусів як на обраний курорт, так і з курорту.
Окрім того, ми надаємо знижку 10% при купівлі зворотних квитків.
Завдяки щільному графіку виїздів впродовж літнього сезону в Затоку та з Затоки, в Залізний Порт та з Залізного Порта, Ви отримуєте чудову нагоду перебувати на курорті будь-яку потрібну Вам кількість днів.
Звертаємо вашу увагу, що прибуття на морські курорти відбувається зранку, безпосередньо перед заселенням відпочивальників у заклади відпочинку. Також, грамотно сплановані передполуденні години (09.00, 10.00, 11.00) від`їзду з курортів додому, дають можливість відпочивальникам відразу після закінчення терміну оренди місця проживання, виїжджати додому. Не очікуючи «на валізах» післяобіднього чи вечірнього відїзду.
Завдяки постійному догляду наші автобуси знаходяться у надійному технічному стані, всі системи та агрегати справні, зокрема обігрів чи охолодження салонів працює в режимі «клімат-контролю», гірські гальма справні. Щопівроку автобуси проходять обов’язковий технічний огляд на спеціалізованих СТО. Салони чисті, не прокурені, сидіння не засмальцьовані, спинки сидінь та підлокітники – справні. Відповідно, якість послуг перевезення – найвища.
Які у вас автобуси?
НЕОПЛАН-122, двоповерхові, туристичні комфортабельні автобуси, що відповідають європейським нормам міжнародних перевезень пасажирів. Фотопрезентацію автобусів дивіться в розділі сайту «автобуси, правила проїзду, страхування пасажирів».
Який технічний стан ваших автобусів?
Завдяки постійному догляду автобуси знаходяться у надійному технічному стані, всі системи та агрегати справні, в т.ч. обігрів чи охолодження салонів працює в режимі «клімат-контролю», гірські гальма справні. Що півроку автобуси проходять обов’язковий технічний огляд на спеціалізованих СТО. Салони чисті, не прокурені, сидіння не засмальцьовані, спинки сидінь та підлокітники – справні.
У мене маленька дитина. Щоб не купувати для неї квиток можна я триматиму її під час поїздки у себе на руках?
Оскільки переїзд автобусом до пропонованих нами міст, в т.ч. до кожного з вказаних курортів та назад довгий за часом і відбувається на протязі ночі, коли всі пасажири (без дітей і з дітьми) хочуть/намагаються спати, а маленькі діти віком до 1,5 року в цей час відчувають дискомфорт і не спеціально, а через те, що вони маленькі - всю ніч плачуть, створюючи дискомфорт всім пасажирам, а діти, старші 3-х років, при розміщенні на руках у батьків на протязі всієї поїздки, не спеціально, а через те, що вони вже не маленькі за розмірами, а місця поміж сидіннями не так багато - весь час ударяють в сидіння попереду себе, створюючи цим серйозний дискомфорт людям, які знаходяться на сидіннях попереду, і потім незадоволені дискомфортом пасажири пишуть скарги на перевізника в уповноважені контролюючі інстанції:
• перевізник не бере до перевезення в автобусі дітей, молодших 1,5 року;
• перевізник дозволяє батькам перевозити у себе на руках, без оплати окремого місця в автобусі, дітей віком тільки від 1,5 до 3-х років у кількості одне дитя на сім'ю/маму/батька;
• перевізник просить батьків завчасно бронювати і оплачувати окреме місце в автобусі своїй дитині, яка старша від 3-х років.
Перевізник просить з розумінням віднестись до цього і, якщо вищеподані обмеження не влаштовують громадян – потенційних пасажирів автобуса, перевізник приносить їм свої вибачення і просить знайти інший спосіб, як їм дістатись до місця відпочинку та назад.
Що входить у вартість квитка?
У вартість кожного, в т.ч. дитячого, квитка входить 1 місце багажу розміром не більше 60 х 50 х 40 см загальною вагою до 25 кг та один комплект гірськолижного спорядження при виїздах на гірськолижні курорти.
Я оплатив квиток. Цього достатньо, щоб виїхати?
Так, достатньо. Але при посадці в автобус обов’язково пред’явіть Ваш квиток з екрану смартфону або в роздрукованому вигляді.
Чи буде сповіщення про мій виїзд надсиланням СМС на мій мобільний?
Так, буде. Не пізніше, ніж за 6 годин до запланованого часу виїзду, на вказаний Вами номер мобільного телефону надійде нагадування у вигляді текстового СМС з датою та годиною виїзду, місцем посадки та номером і кольором автобуса.
У вас є знижки?
Так. Якщо Ви оплатили 2 і більше посадкових місця в потрібному Вам напрямку, Вам надається знижка 10% при купівлі Вами 2 та більше місць в зворотньому напрямку.
Я оплатив квиток на сайті, гроші з картки знялись, а квитка досі немає . . .
Після здійснення Вами оплати квиток повинен надійти на вказану Вами електронну адресу відразу. Якщо квиток не надійшов, то надходження квитка перевірте у СПАМ / перевірте, чи дійсний вказаний Вами Email / чи правильно Ви написали свою електронну адресу. Не використовуйте скриньки @mail.ru, @yandex.ru, @list.ru та подібні. Дзвоніть нам, ми відразу ж перевіримо надходження грошей за Вашим прізвищем та імям на наш рахунок. Якщо гроші надійшли, ми гарантуємо Вам проїзд і підтвердимо Ваші місця.
Можна заплатити за квиток водієві при посадці в автобус?
Якщо Ви не купили квиток через наш сайт в надії на те, що перед самим виїздом автобуса будуть вільні місця, то: якщо вільні місця будуть, - можна заплатити за проїзд водієві; якщо вільних місць не буде, - Ви не зможете виїхати.
У випадку спізнення або неявки на виїзд сплачені за квитки гроші повертаються?
Ні. У випадку спізнення або неявки на виїзд, навіть з поважної, на Ваш погляд, причини, сплачені за квитки гроші не повертаються. Завчасний виїзд до місця посадки в автобус убезпечує від спізнення.
Чи можливе перенесення дати виїзду відносно вказаної в квитку?
Ні, перенесення дати виїзду НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. Щоб змінити дату виїзду: 1.Купіть новий квиток на потрібну Вам дату; 2.«Старий» квиток поверніть (на сайті в сервісі "Он-лайн купити квиток на автобус" є інструкція щодо умов повернення квитка, прочитайте і відповідно дійте, і гроші будуть повернуті).
Як повернути квиток?
На сайті в сервісі "Он-лайн купити квиток на автобус" є інструкція щодо умов повернення квитка, прочитайте і відповідно дійте, а саме:


Повернення грошей за квиток здійсніть, зателефонувавши на моб.: +38 097 009 03 04

Гроші будуть повернуті у сумі (за вирахуванням вартості банківських послуг платіжного сервісоу LIQPAY при оплаті Вами квитків та при поверненні грошей на Вашу картку):

100 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки за 10 діб до дати виїзду,

70 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 10 діб до дати виїзду,

50 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 48 годин до години виїзду,

0 % - за умови сповіщення про відмову від поїздки менш ніж за 24 години до години виїзду

на Вашу банківську картку протягом 3-х днів від дня сповіщення про відмову.

У випадку спізнення або не явки на виїзд сплачені за квитки гроші не повертаються.
Перенесення дати виїзду НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО. Щоб змінити дату виїзду:

1.Купіть новий квиток на потрібну дату. 2."Старий" квиток поверніть (див. вище).

Купив квиток на своє прізвище, але не виходить поїхати. Чи може по моєму квитку поїхати інша особа? Що для цього потрібно?
Так, може. Потрібно, щоб ця особа при посадці в автобус пред’явила Ваш квиток з екрану смартфона або в роздрукованому вигляді і обов’язково повідомила своє прізвище імя та по батькові для внесення її в список застрахованих пасажирів (в зошит Інтербус при виїзді за кордон) замість Вас.
Що робити, якщо в квитку вказані неправильні дані пасажира / пасажирів?
При посадці в автобус пред’явіть Ваш квиток з екрану смартфона або в роздрукованому вигляді і обов’язково повідомте правильні дані пасажира / пасажирів для внесення його / їх в список застрахованих пасажирів (в зошит Інтербус при виїзді за кордон).
Чи потрібно при поверненні квитка заповнювати Заяву, вказувати свої, в т.ч. паспортні дані, місце прописки, інше?
Ні, не потрібно. Під час купівлі квитка Ви вже вказуєте свої прізвище ім’я та по батькові та номер свого моб. телефону. Для повернення Вам грошей цього достатньо.
Читаючи відгуки про автобусні пасажирські перевезення можна натрапити на повідомлення про те, що коли купуєш електронний квиток, в результаті на одне місце можуть претендувати два пасажири. Це правда?
ЦЕ ПРАВДА, якщо: в онлайн-сервісі не використовується схема посадочних місць в салоні автобуса і електронні квитки продаються без вказання номеру місця в квитку, коли перевізник продає квитків стільки, скільки їх купують, а оператор перевізника, по якійсь причині (можливо – відволікся) не відслідкував і вчасно не закрив продаж квитків у той момент, коли вже вільних місць не могло бути. Однак, це буває вкрай рідко, рідше ніж один випадок на двадцять виїздів.

ЦЕ НЕ ПРАВДА, якщо: в онлайн-сервісі використовується схема пронумерованих посадочних місць в салоні автобуса і електронні квитки продаються з вказанням номеру місця в квитку. Адже, коли всі місця викуплені, і на схемі жодне з місць не відкрите, - неможливо купити те, чого нема.
Я можу бути впевненим, що мені дістануться ті місця, які вказані в моєму квитку?
Так.
У вас часто скасовують рейси?
Ми не скасовуємо рейси. Усі пасажири, які мають квитки на рейс, вчасно виїдуть до потрібного їм місця призначення.
Скажіть, автобус прибуває вчасно, не затримується?
Ми максимально притримуємось вказаних графіків руху. На виїздах по Україні, якщо не втрапити на ремонт дороги, спізнення – це рідкість. На виїздах за кордон затримки трапляються під час проходження кордону, однак не з нашої вини. Досить часто кордон вдається пройти швидше прогнозованого часу. В будь-якому випадку плануйте свій час з запасом.
Як забронювати квиток, якщо: у мене немає електронної почти, немає доступу до інтернету, мобільний телефон старого зразка, у мене тільки готівка, я не в Україні?
Спосіб є. Телефонуйте нам, разом вирішимо це питання.
Чи є послуга доставки квитків додому?
Ні, послугу доставки квитка курєром до Вашого помешкання ми не надаємо. Адже надходження квитка на Вашу електронну адресу і є не що інше, як персональна доставка квитка Вам додому / в офіс / будь-куди.
Мені потрібно передати посилку з водієм, не купуючи квиток на автобус. Це можливо?
Тільки на виїздах по Україні. Мусите попередньо зателефонувати нам і сповістити про це, але НЕ РАНІШЕ, ніж за три дні до дати обраного Вами виїзду.
Підкажіть номер водія.
Ми не надаємо особисті номери наших водіїв. В Вашому квитку вказані всі дані по Вашому виїзду, в т.ч. наш офісний номер. Ви отримаєте дублююче СМС з тією ж інформацією про Ваш виїзд плюс номер та колір автобуса. Однак, за потреби, в особистому спілкуванні Ви можете запитати у водія номер телефону.
Можна я візьму з собою домашнього улюбленця (собачку, кішечку, кролика, хомячка)?
На виїздах по Україні можна за умов: ПЕРЕД КУПІВЛЕЮ квитка обов’язково телефонуєте нам і повідомляєте про свого улюбленця. Якщо ми надаємо Вам згоду, Вам необхідно буде взяти з собою спеціальну клітку. Якщо у когось з пасажирів виявиться алергія на тварин, вихованець може бути поміщений в багажне відділення.
На виїздах за кордон можна за тих самих умов, плюс ОБОВЯЗКОВО потрібно мати всі необхідні документи на тварину.